Måndag igen!

Nu ska jag upp klockan är 8.35 mycket sovmornar på sista tiden. Jag lade mej vid 21 tiden och har sovit ganska bra tills nu. Skönt att bara slappa lite.
Nej, detta håller inte, kan inte klvia upp så här sent. Nu först är jag klar med det som ska göras, halva dagen har ju passerat. Kl 14 ska jag skjutsa Siv så det blir inte mycket över till annat, mer än att fara hit och dit hela dan. Fotbollsträning också , idag är det ingen bra dag. Känner mej JAGAD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Måste bli ändring. Detta är en av de dagar när jag SKULLE ha kunnat ta det lugnt, inga djur varken hem eller hit. Men ICKE!!!
Denise och Emelie och hennes snubbe kom hit och hälsade på . Nu har dom dragit igen, snart ska jag åka på uppdrag, urk, har sålt bort hämtning och handling till Bernte , det är ju hans morsa. Jag sticker på fotbollsträning stället.
Får se om det blir nån övningskörning i kväll, vore ju bra.
Floppsy ska hem kl 20 det får Bernte ta i såfall annars kan vi inte köra.
Trött och seg imorgon är det 7 som gäller så man hinner något.
Onsdag är det jobba igen och i helgen är det crusing i stan, vi får se om det blir nåt, Simba och fd Bruno, numera Timon kommer hit och ska vara i en 2 veckor. Alle och Sabrine skall utomlands och jag ska passa . Betalningen blir gratis påsättning ,  2 parningsvilliga tikar tror jag,
Nu har vi skjutsat tanten, nu blir det lunch /middag för att hinna med allt .
Jag och Mikaela övningskörde efter att Boppa och Bernte kommit från träningen, går bättre och bättre, 1 kärringstopp!!! . Nu är vi hemma och alla har lagt sig , jag ska glo på burken med mormor sen sova!! En kanin har förlängt sin ackorderingstis till 19/ 8 tackar för det televerket.
Häpp!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja de får väll bli så! mindre alkohol och mera köra, men på söndag blir de inge köra va?! med tanke på crusingen på lördagen ;O

2009-08-10 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0