Fredag mellan jobb!!

Ingen valptitt idag, SKIT!, dom skulle titta på en i Norrtelje istället, dom bor där!! Skyll er själva EBBA är finare. Nu städa och duscha.
Har skjutsat mormor till tandläkaren igen, nu är hon klar för denna gång.
Pratade med Milo och fick bild på tatton , kommer att bli kanonfin, när den är klar. Bättre bild med riktig kamera eftersökes vid färdigställandet !!!
Katta har jag stört också på lunchen Mohahahahah, rätt åt dej, du får väl prata på onsdag när jag äter när vi ska på kinesen.
Vad tyckte du om filmen på blocket Milo och om nån annan har sett den, vad tycks ???
Bernte har köpt allt matrial till vägg och dörr, imorgon sätts det fart. Han har även STÄDAT i garaget där hojarna står, nu kan man gå där utan att riva halva stället.
Mat idag blir kyckling med div grönsaker och BBQ sås med Nudlar.
Maten äten, valparna har rusat runt och busat.
Alex kom hem nu från Breake dansen.
Linda Svensk, som har tingat Esther, ringde och ville prata lite och fråga om råd, PRECIS så ska det fungera med valpköpare. ESTHER kommer att få ett super bra hem!!!!!
Berith en som är sugen på Esmeralda, har fått bilder , hoppas att hon kommer och tittar.
Nu ska jag göra MARÄNGSWISCH eller hur det nu stavas, till alla sen ska jag sova, jobbar sista dygnet sen ledig i 9 dygn ska bli kanon.
HÄPP!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Milo

Vilka små gosegrisar!!!!! Jätte söta!!!

2009-12-04 @ 18:37:06
Postat av: Milo

Super gulliga valpisar.....

2009-12-04 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0