1:a MAJ!!

Vaknade vid 7.30 men låg kvar en timme och njöt av att inte behöva gå upp.. Frulle och sedan städning, uppe.
 Olle -dag!!!! JIPPI!!
Vi har varit ute och fixat på tomten hela dagen, morsan och farsan kom hit.

Bernte städade ur VOLVON och sedan till jobbet för att skaffa järn till min spalje! YES!!

Olle har kört skottkärra , och krupit runt! Han har varit så duktig så , hängt med hela dagen .


Flyttat komposter,


LUFTLÖK OCH GRÄSLÖK

Fyllt jordgubbstunnan med jord.
Bara Jordgubbarna kvar att handla och att få massa hål i den!


Chrisse och Elin fick köpa med sig KINAMAT från Bålsta till middag.
Nu har jag gjort lönen och ska lägga mig .
Sista dagen ledig, onsdag,  och skolan börjar imorgon så jag får lugn och ro!!
Gnatt gnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0