Framme i Turkiet och t.o.m första jobbdagen efter!

Resan gick bra, mådde illa på väg till hotellet. Visade sig vara magsjuka. Alex, Boppa och jag råkade ut för det. Rummet en katastrof första dygnet, fick byta. KANONSTÄLLE. Synd bara att det var så fuktigt hela tiden i rummet. Sängkläderna var fuktiga . Drog på mig en redig förkylning av det tror jag. Orkar inte redogöra för hela veckan, sitter på jobbet igen. 28/5, 2/6, 12/6, 17/6, 25/6, 27/6 dessa pass har jag kvar att knega. Sedan inte förrns 2 aug. SKÖNT MED MYCKET LEDIGT HÄRIFRÅN...6 pass jippi!!!!!!!!!!!!


Nu är det jobb, hoppas på en tidig sänggång idag, trött som en gnu! Här kommer bilder....Från Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0