Fredag!!!

Nu är det samma visa igen . Jag kan inte förstå hur någon kan vara så elak, antagligen måste personen vara FÖDD elak!! Troligen för att jag ska säga upp mig Sparka mig. Eller gilla läget!
Mår psykiskt dåligt av att trampa runt där i samma hjulspår. Byt jobb tänker alla MEN det är inte så enkelt som det. Jag MÅSTE ha något som går ihop med mitt företag. Den tiden , energin och pengarna jag lagt ner för att bygga upp detta vill jag inte ge upp. MÅSTE komma på något. KVÄLLSJOBB det är modellen då kan jag t.o.m jobba 75 % utan att gå ner i lön!!
Handlat lite städat hela jävla kåken, Bernte skjutsade Andreas och polare till Grönan de fick köa i 2 timmar för att komma in. LMFAO fråga inte nåt som inte jag fattar!!!! Lauht my fucki´n ass off!!!!

Stannade till och kollade på träden i Kungsan! HIMLA vackert.
 

Min Magnolia har 66 st blomknoppar REKORD??




Vi in till Pestogrillen och tog en Rostbiffsrulle, det var länge sedan! Hämtade de små trollen från stan , ALEX också! MC Donalds på hemvägen med dem. Nu sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0