HEMMA:):):):)

Kom hem och skjutsade Boppa.
kolla min snygging!
 Fika med mormor och väntade på att min älsklings OLLE skulle vakna. Han har börjat morna sig länge tycker jag. Man får vänta i evighet.
Fick många kramar SÅ MYSIGT!!!!
Städade av och sedan dök Birgitta upp.
 Fika, även MUSEN hade luktat sig till kaffet,  och duschade sedan blev det IKEA besök med Elin, Birgitta och Olle vi började med att äta lunch där.
Olle och jag livade upp hela IKEA genom att sjunga, det var nog nästan bara vi som uppskattade det hela.
 SURPUPPOR!!
Hem och fikade igen, Linneá kom



 och även DENISE OCH OLIVER!!!!
Elin och Denise bestämde att de skulle åka till en affär.
JAG BLEV BARNVAKT TILL BÅDE OLLE OCH OLIVER!!!!:):):):):) Så roligt. Oliver gav jag mat, PREMIÄR!!!



Olle tyckte nog att det var lite fel att HANS FARMOR var upptagen med en liten skit! Kröp upp i mitt knä och KRAMADE MIG HÅRT FLERA GÅNGER. De satt båda där och OK då, Oliver fick också pussar . Först frågade Olle om han lät BRUM BRUM , när jag sa- Nej, han låter inte så då fick han en puss!! GULLUNGE!!!


Å-berga folket åkte hem. Tack för idag.

Alex åkte med kompisar till MC Donalds, Boppa på fotbollsträning.

Gå in på Värmdökommun och rösta på brorsan Kjell Johansson, han är nominerad till att bli årets Värmdöbo. PGA sitt engagemang om ungar!!!

Middag med folket, korv, Berntes grej, innan vi åker till Turkiet så bara MÅSTE han få korv.
Glanat på burken och nu sova.
KUL DAG och lugn!!! ¨
2 godingar som varit här. och fler godingar som BOR HÄR!!!
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0