Ny vecka igen

Skjutsade Boppa till skolan. Städade och sedan åkte Elin och jag på en shoppingrunda, pyamasar till mina små och en Overall till Oliver, samma fräcka jeans som Olle har fick han också. Hem då hade vi käkat på Gyllene Måsen. Olle jättetrött. Bernte och Alex åkte och klippte sig, jättefina blev dem.

Handlade skor gjorde de också och Alex SNACKADE till sig 40% i rabatt pga trasiga skor. Att han sedan haft på sig skorna varje dag hela vintern spelade ingen roll. BRA DÄR UNGE MAN!!!
Olle och jag gick ut och han fick sina nya krypbrallor på sig, fodrade snickarbyxor.



MORMOR STÅR OCH RENSAR 92 år snart!!

Galonisar är det värsta jag vet om det inte regnar. KUL TYCKTE HAN ATT DET VAR Deppen var hos oss och Mikaela och Rille kom och hämtade honom, stannade på fika.

Lite suddig men den duger, Mikaela och Oliver!
 Denise och Oliver här också och käka + hämtade Olivers kläder. Han har fått ett konto nu förresten. Bra där! ALLA UNGAR ; OCH SMÅUNGAR OCH RESPEKTIVE VAR HÄR SAMTIDIGT: Det brukar inte hända ofta . KUL KUL KUL Packa inför jobbdygn! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0