På jobbet igen efter ett tag hemma!

Upp och iväg, ganska soft. Ingen direkt ångest!
Ett riktigt SKITGÖR man håller på med. Längtar hem , 1 pass kvar sedan ledig LÄNGE!!!!
Från nu och till sista Augusti har jag 10 pass att göra!! Skönt!!
Klockan är 17.10 , jag har värsta jobbångesten.
Alla tänker, det är 10 pass stå ut, INGEN som inte varit här och gått i mina spår kan FÖRSTÅ hur jäkla nedbrytnde detta är psykiskt!
Men gör som vanligt, STÅR UT!!
Kan inte vara nyttigt att känna så här men har inget bra alternativ tycker jag.
Kan bara säga att ät inte kinamat från Vallentuna brevid tygaffären. Vi tog det till middag idag och jag har inte varit så akut matförgiftad på många år. Trodde att jag skulle dö!!!!
När han hade lagt sig så började jag att må illa och få ont i magen. Ok, muggen tänkte jag. Sprutlackade hela. Trodde att det var lugnt, ute i vardagsrummet kände jag MÅSTE SPY NU!!!! Kastade mig ut på berget utanför och tömde hela magen, kräktes i 10 min. det ville aldrig sluta. Fick lägga mig ner ute för jag blev så matt. In allt lugnt igen, sov 1 timme på 2-sitsen , vaknade och då var det dags igen, skenade ut utan skor, kräktes som en räv och naturligtvis så SKET JAG PÅ MIG OCKSÅ!!!! JÄTTEROLIGT! På jobbet, inga nya kläder fullskiten och mitt i natten!!! Spydde klart krälade in i duschen, ner med allt i en påse och hittade ett par brallor som jag lånade. Så höll jag på hela natten. SKITKUL!!!
Hem gick det ganska bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0