Packardag och förberedadag

Upp och det var ingen trevlig grej, hade hellre sovit vidare. Iväg med Boppa och sedan till Willy´s och handlade. Hem in med allt och sedan fika. Började packa ner i väskor, mitt nästan klart bara det som måste ner sist kvar. Ska hjälpa killarna nu, iväg till skolan på utvecklningssamtal med Boppa.

 
Olle med sin älskade Farbror Andreas
ovan Mikalea , Rille och Oliver

Andreas har skött sig exemplariskt!! Jätteduktig i engelska och bra som attan i de andra ämnena!
Hem och packade klart, gjort några bokningar.
Nu är det snart tacos med ALLA UNGAR , resp och småkidz. Plantera en Parkslide först sedan duscha . Semestern börjar därefter med en DAGENS!!!
Det blev 2, alla barn, resp och barnbarn här på Tacos middag! + mormor så klart!! KUL KUL KUL. Källartrollen till stan . Olle somnade i min säng kramandes mig, vad jag kommer att sakna honom!!!!
Söderhäjdstrollet och Lilltrollet har åkt hem, sönderslagen port och kolsvart med glas överallt mötte henne. Bra Denise att du vågade gå upp. Ring snuten om du hör något!!!! Skogstrollen sitter där nere och snackar med STORTROLLET!!! Gammeltrollet kollar burken och mellantrollen har äntligen somnat. Resfeber med ont i hövve och magen (Andreas) ATTITYD OCH JAG GÅR OCH LÄGGER MIG KL & (Alex) har också somnat! Skönt!! Bara ett par timmar kvar med resfeberfolk! TUR att man är tvärcool!!

Taget från Boppas fönster, blommar som aldrig förr!!




Oliver sover så skönt!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0