Skönt att vakna hemma!

Vaknade ganska utvilad trots att jag hade svårt att somna!
Började med att städa efter att jag skjusat Boppa. Morsan och Farsan kom hit med växter som jag måste plantera imorgon GLÖM EJ!!!!
Fika och sedan så började jag packa.
 Hittade bara 3 väskor på vinden, jag kom på att jag hade min när jag var i Torpa i höstas sist. Vi orkade inte gå upp med den till vinden och ställde den i bastun istället. DÄR ÄR DET NU FULLT MED CHRISSE OCH ELINS GREJER. Bernte fick riva ut det nu ikväll när han duschade , japp, längst in underst.
I vilket fall som helst så skulle jag ta fram passen,,,,,, DÅ kom jag på,,,,VÄNTA NU??!! var det inte så att mitt pass gick ut i september 2011????
 Jodå, det gjorde det.
Övervägde om jag skulle säga till Bernte nu eller vänta tills på lördag. Han hade fått mer spunk om jag väntat.
Han gick i spinn,,,,hahahaha han  ringde till, fick inte tag på Polisen i Sollentuna. LUGN MÄNNISKA. DET TAR 5 DAGAR ATT FÅ ETT NYTT PASS.
Trodde han skulle smälla av. LUGN LUGN ,,,,,,,
Ringde Sollentuna , vilket inte var NÅGRA PROBLEM ALLS att komma fram, Det var som jag trodde provosoriskt pass utfärdas där. öppet 06.00-22.00
Duschade , åt och gosade med OLIVER Alex mest,,,<3<3<3




SÅ HÄR LÅG DEM LÄNGE över 1 timme!!
Bernte och Boppa hittade skor och växlade in pengar till Turkiet åt Alex och Boppa.


Vi åkte , på väg dit såg vi olyckan efter S.t Väsby, tänkte DET KAN INTE HA GÅTT BRA, vilket det inte gjorde. Hemsk syn:(
 Blev så förbannad på TITTKÖERNA flera km lång på E4 , det var inte där olyckan hände men folk nästan stannade på motorvägenför att se.

Fick nytt pass och på vägen tillbaka fastnade vi ju i köerna tittköer. Hörde sedan på radion att en avlidit. Jag såg när de rullade bort kroppen, ont i magen.... vill aldrig se det igen.... man vänjer sig aldrig hemskt när de drar upp filten över hela båren:(((( .
Nu sova!!!
Folket har varit i Södertälje på middag och jag ska vara barnvakt imorgon kväll tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0