Upp ganska tidigt, Boppa hade match.



Esters valpar 1 dog tyvärr!!

Frulle och sedan så stack de iväg, jag hemma och städade uppe.
Alex gjorde läxorna och jag tog hojen och stack och tittade på matchen. Torsk!! 5-6 Boppa gjorde en assist och satte en straff!!! Han dominerade i laget .
 Hem och fortsatte röja,lagade till CHILI CON CARNE!  
Bernte till jobbet och fixade lite stuff!
Jag satte om trådar i hallonlandet med mormors hjälp.
Sedan fortsatte jag att rodda vidare med allt, tömde komposter och fyllde i nya pallkragar.
Planterade Buskpioner och en Löjtnantshjärta.
BRA BLIR DET. Middag när folket kom hem, sedan solade vi och duschen var efterlängtad.
Slappat med en DAGENS framför Yroll!!! Så bra upptäcker nya prylar varje gång .
 Nu sova ! GNATT GNATT

OLIVER!!!! 1v 2 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0