19/11 -2012

Det var en evighet sedan jag bloggade. Har inte haft lust eller tid. Mycket har hänt både roligt och tråkigt. Är väl inne i ett livsomvälvande stim just nu. Problem på jobbet, sextrakasserier och en massa må dåligt. Sitter just nu och väntar på att processen ska dra igång. Nytt jobb sökes, vill bara jobba extra på timme när jag kan, firman utökas och förbättras, ev kommer jag att starta ett till företag. Behöver bara skaffa orken till det. Vi får väl se om detta blir någon fortsättning på bloggandet eller om det bara kommer att bli sporadiska inlägg. Farsan fyller 80 år på lördag, jag jävlar. Fortsätta att häcka är min uppgift idag, är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0